Skip to main content
…, ale na szczęście tylko literacko. I tylko czasami. Copywriterze zmaganie się z napisaniem dobrego artykułu reklamowego, tylko z potrzeby wymyślania go, aby zatkać gadatliwego szefa nic nie pomaga. Utrata chęci, apatia i coraz częściej pojawiające się uczucie przemęczenia nie powinno być interpretowane jako stan przejściowy.

Copywriterze znasz to uczucie

Stoisz jakby na wypalonych słońcem stepach, gdzie odczuwasz potrzebę natychmiastowego znalezienia schronienia. Coraz mniej czasu i coraz większy pressing otoczenia sprawia, że stajesz się literacko bezpłodny. Być może masz nasiona, jednak rzucasz je na glebę Swojej wyobraźni w nieodpowiednim momencie. Ziemia jest wyschnięta i popękana, co nie przyczynia się do rozwoju zalążków nowych pomysłów. Copiwriter stojący czasami na zeschniętej ziemi. Tutaj żaden plon (czyt. dobry tekst) nie urośnie. Brniesz przez życie pod prąd i oczekujesz, że po raz kolejny się uda. Organizm zmagający się z pędem pod prąd traci efektywność działania. Teksty, które nawet na początku może były zadowalające teraz już nikogo nie interesują. Przebojowość – nie ma na nią miejsca, gdy sił brak.

Rusz cztery litery

Idź na spacer, jedź na rower, popływaj na basenie, słowem znajdź czas dla siebie i zacznij regularnie uprawiać sport. Nie szukaj relaksu w używkach, ponieważ nigdy go tam nie było. Pisz trochę i wracaj do tego co napisałeś za jakiś czas, aby móc to poprawić. Śmiej się do siebie, kiedy robisz błędy ortograficzne przypominając sobie minę Pani z języka polskiego 🙂 Niech myśli płyną niczym nie skrępowane, masz to coś w sobie co pozwala na ukończenie wszystkich podjętych przez Ciebie kroków. Idź dalej, raz po raz zaskakuj siebie copywriterskimi pomysłami na tyle kreatywnymi, abyś mógł zastanowić się jak na to wpadłeś. Copywriter też człowiek i musi pamiętać, że aktywność fizyczna pomaga w pisaniu dobrych tekstów.

Krytyka masz w sobie copywriterze

Miej w sobie siłę i nie obawiaj się krytyki, ponieważ każdy ma prawo wyrazić swoją opinię. Może właśnie ta osoba zainspiruje Cię do poprawienia i ulepszenia czegoś w Twoim copywriterskim tekście, lub napisania czegoś zupełnie nowego. Nie daj się zdominować przez wizję posiadania braku czasu, gdyż masz go wystarczająco dużo, jeśli postanowisz podjąć wyzwanie ukończenia tekstu nie siłą, lecz zabawą. Z niej zawsze płynie nigdy nie starzejąca się radość oraz bez kresowa kreatywność.


Interesuje Cię usługa copywritingu?

Pamiętaj! Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twojego biznesu skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo (tel. 606 170 256 / biuro@logarytm.com.pl)

Leave a Reply