Ciekawostki

Czym jest identyfikacja wizualna firmy?

Czym jest identyfikacja wizualna firmy?

Rynkowy sukces

Nie trafiłeś tutaj przypadkiem – pozostań na chwilkę, a podzielimy się z Tobą czymś bardzo interesującym. Nikomu bardziej od Ciebie nie zależy na Twoim rynkowym sukcesie. To fakt. Prawdą jest jest również, że Twoja konkurencja nie śpi oraz chętnie przyjmuje do wiadomości, że jesteś słabszy od nich lub w ogóle w przyszłości nie masz szans na przyzwoite udziały w tym rynku.

Dobrze zaprojektowana identyfikacja wizualna

Wyobraź sobie co stało by się w momencie, kiedy dotarłaby do nich informacja o tym jak nagle przeistoczyłeś się z „brzydkiego kaczątka” w pięknego i dostojnego łabędzia? Identyfikacja wizualna to może magiczne słowo, jednak kryje się pod nim bardzo skuteczna graficzna formuła dla Twojej firmy.

Jeśli zależy Ci na dobrym logo, wpadającej w oko wizytówce, dobrze zaprojektowanym papierze firmowym, plakacie, banerze czy billboardzie to nie zastanawiaj się!

Twoje wyobrażenie firmy wzbudzającej zainteresowanie ze strony konkurencji jest realne! Zastanów się tylko jak pozytywnie będą Cię odbierać Twoi przyszli klienci, skoro nawet konkurencja zerka na Ciebie okiem!

Identyfikacja wizualna firmy motoryzacyjnej

Irlandzka firma związana z branżą motoryzacyjną – OS Distributors zleciła nam gruntowny rebranding.

Całość zlecenia obejmowała zaprojektowanie nowego logo, całej papeterii firmowej, ikon branżowych oraz kalendarzy.

Klient: OS Distributors Ltd.
Zakres prac: Projekt logo / zaprojektowanie ikon branżowych / projekt papeterii firmowej / projekt kalendarza motoryzacyjnego