Projektowanie

Identyfikacja wizualna firm – jak to działa

Jeśli kiedykolwiek kupiłeś jakiś produkt sugerując się tylko jego naprawdę profesjonalnym wyglądem teraz już rozumiesz,
jak naprawdę funkcjonuje prawidłowa identyfikacja wizualna.


Można śmiało stwierdzić, że osoba kupująca dany produkt, tak naprawdę kupuje pewne wyobrażenie siebie oraz tego co dany produkt,
czy usługa tej konkretnej osobie oferuje. Na ułamek sekundy daje ona klientowi poczucie tego jak dany produkt czy usługa mogą
pozytywnie wpłynąć na jego życie.

 

Idąc dalej tym tropem nasuwa się wniosek, że dany klient jeszcze nie znający produktu, ale zachęcony ładnym logo, szatą graficzną oraz treścią merytoryczną decyduje się na jego zakup. Dlatego właśnie kompleksowa identyfikacja wizualna to inwestycja, która zwraca się po wielokroć.

 

W przyszłości jeśli firma dodatkowo „zaplusuje” niezmienne rzetelną informacją, wywiązywaniem się ze swoich obietnic oraz sprawianiem,
że klient będzie się czuł naprawdę najważniejszy, to już nic nie stoi jej na przeszkodzie do sukcesu.

Wypoczynek

Powyższe słowo niesie ze sobą dużą dawkę pozytywnej energii. Każdemu raczej dobrze się kojarzy.

Projektując te kilka istotnych dla właścicieli elementów reklamy przenosiliśmy się myślami raz po raz do zielonej i jakże pięknej Brennej.

_ _
Klient:
Ośrodek wypoczynkowy „Pod Świerkami” (http://www.pod-swierkami.pl/)
Zakres prac: Przydrożny billboard / banery / ulotki / rollup

Pamiętaj! Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twojego biznesu skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo (tel. 606 170 256 / biuro@logarytm.com.pl)