Skip to main content

 

Przykład identyfikacji wizualnej - banera

 

Godne uwagi jest to iż można śmiało stwierdzić, że osoba kupująca dany produkt, tak naprawdę kupuje pewne wyobrażenie. O sobie oraz tego co dany produkt, czy usługa tej konkretnej osobie oferuje. Na ułamek sekundy daje ona klientowi poczucie tego jak dany produkt czy usługa mogą pozytywnie wpłynąć na jego życie. To właśnie dlatego producenci reklam oraz identyfikacji wizualnej firm branży motoryzacyjnej coraz częściej wybierają reklamowanie normalnego życia różnych ludzi, a nie bezpośrednio samochodów.

Zauważ jak dużo teraz jest reklam skupiających się na rodzinie, uczuciach, wspomnieniach. Relacje rodziców z ich dziećmi teraz jak nigdy dotąd są sprawą najważniejszą w reklamach telewizyjnych. To porusza. To oczywiście też wzrusza.

 

Przykład banera reklamowego ośrodka w Brennej. Identyfikacja wizualna firm.

 

Kompleksowość identyfikacji wizualnej firm

Idąc dalej tym tropem nasuwa się wniosek, że dany klient jeszcze nie znający produktu, ale zachęcony ładnym logo, szatą graficzną oraz treścią merytoryczną decyduje się na jego zakup. Dlatego właśnie kompleksowa identyfikacja wizualna firm to inwestycja, która zwraca się po wielokroć. Bez wątpienia, kupujemy oczami.

 

Przykład ulotek reklamowych ośrodka w Brennej. Identyfikacja wizualna firmy.

 

Reasumując. W przyszłości jeśli firma dodatkowo „zaplusuje” niezmienne rzetelną informacją, wywiązywaniem się ze swoich obietnic oraz sprawianiem, że klient będzie się czuł naprawdę najważniejszy, to już nic nie stoi jej na przeszkodzie do sukcesu.

 

Wypoczynek a identyfikacja wizualna firm

Powyższe słowo niesie ze sobą dużą dawkę pozytywnej energii. Każdemu raczej dobrze się kojarzy.

Projektując te kilka istotnych dla właścicieli elementów identyfikacji wizualnej firm przenosiliśmy się myślami raz po raz do zielonej i jakże pięknej Brennej.

 

Zdjęcie Ośrodka wypoczynkowego "Pod Świerkami" w Brennej.

 

_ _
Klient:
Ośrodek wypoczynkowy „Pod Świerkami” (http://www.pod-swierkami.pl/)
Zakres prac: Przydrożny billboard / banery / ulotki / rollup

Pamiętaj! Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twojego biznesu skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo (tel. 606 170 256 / biuro@logarytm.com.pl)


Zainteresował Cię temat identyfikacji wizualnej firm?

Skontaktuj się z nami!

Leave a Reply