Projektowanie

Projekt logo firmy, czy gra jest warta świeczki

Jeśli brać pod uwagę zainteresowanie klienta określonym produktem oraz późniejszą chęć kupna tego produktu lub usługi to zabawa w projektowanie logo jest warta przysłowiowej świeczki.

Konkurencja nie śpi

W obfitujących w konkurencję czasach, trzeba naprawdę wyróżniać się na tle pozostałych, inaczej każdy pomysł spowszednieje i stanie się tym nie przynoszącym satysfakcjonującego dochodu. Projektowanie logo jako jeden z pierwszych etapów realizacji kolejnych zamierzeń firmy, powinno być kojarzone z rodzajem prowadzonej przez firmę działalności.

Tutaj nie ma miejsca na przesadę. Plan stworzenia nowej kreacji graficznej powinien zawierać sprecyzowane cele. Jednym i najważniejszym z nich jest to, o którym tutaj piszemy – nowe logo firmowe.

W pomyśle siła

Jeżeli myślisz o przeciętności, z którą niejednokrotnie wygrywa nawet rynkowa szara strefa, to nie znajdziesz w naszej ofercie nic dla siebie. Jeżeli jednak postanowisz porzucić utarte schematy, nie zawsze gwarantujące rynkowy sukces to zapraszamy do współpracy.

Biorąc pod uwagę fakt, że klient błyskawicznie z pośród setek podobnych do siebie usług czy produktów potrafi znaleźć kilka interesujących go ofert, to warto zastanowić się, dlaczego tak się dzieje.

Ta odpowiedź jest bardzo oczywista. W pierwszym kontakcie z klientem to właśnie dobry projekt logo firmy  decyduje o nadaniu usłudze czy produktowi cech wiarygodności i rzetelności.

Projekt logo firmy LuckyLack

To firma zajmująca się tylko i wyłącznie nadrukami różnego rodzaju grafik na stolikach bardzo znanej firmy. Stworzone logo ukazuje kwadratowy blat stolika bardzo znanej i popularnej firmy ze Skandynawii. Co ciekawe projektując logotyp jako pierwszy kwadrat (czyt. blat stołu) został stworzony z liter „K” i „Y”.

_ _
Klient:
LuckyLack.pl
Zakres prac: Projekt logo