Ciekawostki, Grafika użytkowa

Po co zmieniać projekt ulotki?

Klient nie zawsze musi znać się na przygotowaniu projektu do druku. Często zdarza się, że otrzymane elementy tworzonej reklamy nie spełniają warunków dopuszczenia go do wydruku.

To rolą osoby odpowiedzialnej za pracę nad projektem jest jego jak najlepsze oddanie.

Jeżeli grafik przymyka oko na pewne rzeczy myśląc, że jakoś to będzie i myśli tylko o jak najszybszym zamknięciu projektu oraz jego rozliczeniu, to powinien poważnie zastanowić się nad swoją przyszłością.

Powyżej przykład emblematu rozciągniętego do rozmiarów 40x70cm. Oryginalny rastrowy (z lewej) stracił na jakości. Widać pixele i rozmycie towarzyszące rozciąganiu.

Wiedząc, że projekt będzie potrzebny w przyszłości stworzyliśmy wektorowy (z prawej) odpowiednik projektu.

Różnica?

Każda rastrowa grafika podczas zmian wielkości będzie traciła na jakości. Z wektorową jest inaczej. Można dowolnie i co istotne bez utraty jakości skalować ją od pudełka zapałek po przydrożny billboard.

Fajnie prawda?

 

PROJEKT DO LOKALNEJ GAZETKI.

Pierwszy z projektów ulotki, który zaprojektowaliśmy. W tym samym czasie w lokalnej gminnej gazetce ukazał się biało-czarny moduł reklamowy zawierający kupon rabatowy.

BANER REKLAMOWY.

Wszystkie tworzone w tym czasie materiały miały mieć możliwie najbardziej zbliżony do siebie wygląd.

 

 

PROGRESJA PROJEKTU ULOTKI Z BIEGIEM LAT (przód ulotki)

Pierwszy projekt charakteryzuje opisywana już powyżej integralność i związek ze stworzonym w tym czasie banerem, plakatem oraz stroną internetową, na bazie której mieliśmy opracowywać pozostałe materiały.

Drugi z przedstawionych projektów nie jest naszego autorstwa, więc nie będziemy się nad nim skupiali.

Trzeci projekt to efekt tzw. „wolnej ręki”. Nie mając już ograniczeń zaproponowaliśmy projekt koncepcyjnie dobry, z prostym i czytelnym przekazem.

 

PROGRESJA PROJEKTU ULOTKI Z BIEGIEM LAT (tył ulotki)

 

PROGRESJA PROJEKTU PLAKATU Z BIEGIEM LAT

Tak jak w przypadku ulotek drugi projekt plakatu nie jest naszego autorstwa.

 

 

PROJEKT PLAKATU

W druku materiały prezentują się zawsze lepiej od tych przedstawianych na ekranie.

Poniżej zdjęcie gotowego plakatu reklamowego.

ROLL-UP SZKOŁY JĘZYKÓW OBCYCH W JAWORZU.

Sukces! Pomysł spodobał się właścicielom, więc i my mieliśmy dodatkową pracę przy adaptacji projektu do nowych (70x200cm) rozmiarów.

POTYKACZ REKLAMOWY.

Mały, lekki i ustawny potykacz reklamowy zawsze spełni swoje podstawowe informacyjne zadanie.

OKLEJANIE WITRYN OKIENNYCH W CENTRUM JAWORZA

Na początku tego wpisu pisaliśmy o różnicach pomiędzy grafiką rastrową i wektorową. Warto do tego wrócić.

Dlaczego?

Ponieważ konieczność powiększenia zwykle małych projektów pod wyklejenie czterech spośród sześciu dużych witryn okiennych wymagała tego (logo, napisy, flagi państw, emblemat).

Całość została wydrukowana na „dziurkowanej” folii OWV (One Way Vision).

 

 

EVENT Z BALONAMI

Balony pozostaną zawsze bardzo dobrą formą promocji. Szczególnie podczas imprez gminnych, gdzie, żaden maluch nie przejdzie obok takiego bez chęci jego posiadania 🙂

 

 

 

BRAND HERO SZKOŁY

Projekt Postaci Szkoły Języków Obcych „WORLD” od samego początku miał określone zadania. Założenia projektowe zakładały niejako ożywienie stworzonego przez nas wcześniej logo.

Dokładnie tak się stało.

„Globek”, ponieważ takie otrzymał imię aktualnie komunikuje się z otoczeniem na trzy możliwe sposoby.

 

 

 

 

Hello my friend, Hallo freund, Ciao amico, Salut ami, Hola amigo, привет другу.

A Ty z kim najbardziej chciał(a)byś się porozumieć??

* * *

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *