Projektowanie

Ciekawy przykład dobrego logo

Żyjemy w czasach ogromnej rynkowej konkurencji. Skoro czytasz ten tekst zakładamy, że w dużej mierze tyczy się to również i Ciebie. Tempo w jakim można dzisiaj odnaleźć w internecie potrzebną informację wyraźnie uległo skróceniu.

To z kolei generuje szybką potrzebę wizualnie graficznej poprawności. Spójrz tylko. Treść na znanych Ci portalach systematycznie jest wypierana poprzez zdjęcia, obrazy, grafiki (np. Pinterest, Instagram) – tak jest po prostu szybciej.

Zapewne zdajesz sobie doskonale sprawę, że jakość usług jest bardzo cenie. Ktoś kto pozwala sobie na słabą identyfikację wizualną znika z przestrzeni rynkowej i nie stanowi już dłużej dla pozostałych firm żadnej konkurencji.

Kolejny krok

Jaki zatem powinien być Twój kolejny krok?

Na pewno powiedzenie jak Cię widzą tak Cię piszą nabiera nowego znaczenia, szczególnie w momencie, gdy gra toczy się o zainteresowanie ze strony klientów.

Proponujemy abyś zainwestował w pierwszej kolejności w stworzeniem dobrego logo, papieru firmowego oraz wizytówki. Wierzymy w wyjątkowość Twojego przedsięwzięcia, stąd, aby nadać mu jeszcze większej wyrazistości proponujemy wspólną nad nim inicjatywę.

 

Wybierz bycie rozpoznawalnym!

W prosty i wygodny sposób pokaż swoją firmę na mapie i ułatw klientom kontakt z Twoją firmą. Udostępnij klientom tylko właściwe informacje o swojej firmie: lokalizacje na mapie, wskazówki dojazdu do firmy (nawigacja), numer telefonu, godziny otwarcia, stronę internetową, zdjęcia.

_ _
Zleceniodawca: Adres.do
Zakres prac: Projekt logo